04‏/06‏/2007

...

سامحني
لم أستطع أن أحبك أكثر

رغم تشابهنا في صور الحائط

و كراهتنا المشتركة لي

................................................................

كل سنة و أنا طيب

هناك 19 تعليقًا:

نهى جمـال يقول...

كل سنة وإنت بطيبة وابتسامة

يامحمد

وهو عامٌ آخر اجعله لكَ

لا عليك

وهذه مني

http://www.superlaugh.com/1/smileybirthday.htm

عين ضيقة يقول...

مش عارفة أقولك ايه؟

انت أكيد حاسس انى بتمناك بخير دايما

عام جديد يرحب بالحياة فاحتضنه
ربما نحيا كما نرغب
أو ربما نقتله
ليس العام .. بل سطوته

تحياتى وكل سنة وانت طيب كتيييييييييييير

21arestoo يقول...

v good

مادو يقول...

نهى جمال
و إنتي طيبة يا نهى

مادو يقول...

عين ضيقة
و قد تقتلنا

مادو يقول...

أريسطو
ثانكس

ادم المصري يقول...

كل سنة وانت شاعر
كل سنه وانت قوي
كل سنه والناس من حواليك اكتر
كل سنه وانت طيب
.
.
تحياتي
والسلام

غادة الكاميليا يقول...

كل سنه وانت طيب

muse يقول...

كل سنة و انا كمان اشارككم الكراهية
هههههههه

أخف دم يقول...

انت أول واحد قلت لنفسك كل سنة وانت طي ب.. وأنا أضم صوتى لصوتك واقول لك كل سنة وانت طيب ..
وربنا يعديك من أى أزمة عندك

مادو يقول...

آدم المصري
أخشى ما أخشاه يا عزيزي " كل سنة " ربنا يستر بقى
و انت طيب و ميرسي للمرور

مادو يقول...

غادة الكاميليا
و انتي طيبة

مادو يقول...

muse
ازيك يا شيكوووووووووو
تفتكري تقدري ؟؟؟؟!!!!!!

مادو يقول...

أخف دم
إزيك يا أشرف
و انت طيب يا باشا
ادعيلي

رينـــــــــــا يقول...

كل سنه وانت طيييييييييب
معلش جت متأخرة
بس انا عايزة الهديه :D
وبما انك انت هتدينى هديه
فانا بطلب منك انك تغير صفحه الكومنت
ممكن
وش مكسوف
اصلها بتكون تقيله
هديتك بئا اللى بجد
اسمحلى انى احطك فيفورت عندى

كرانيش يقول...

انا مبسوطه عشان حاجتين

عشان فنجان القهوه اللى كان لازق فى الماوس اخيرا اتكب وتقريبا الفنجان اتكسر


الحاجه التانيه

اعترافك لنفسك
بس رغم انك مش قادر تحبك
الا انك بتهنى نفسك بعيد ميلادك

كل سنه وانت طيب

مادو يقول...

رينا
و انتي طيبة يا قمر
و الله أنا حاولت اغيرها كتييييير جدا و مش عارف سامحيني
و لو تعرفي أغيرها إزاي يا ريت تقوليلي

مادو يقول...

كرانيش
مش عارف أنا انتي عاملة عقلك بعقل الفنجان ليه ما تسيبيه في حاله يا بنتي
و انتي طيبة يا قمر

غير معرف يقول...

A片,A片,成人網站,成人影片,色情,情色網,情色,AV,AV女優,成人影城,成人,色情A片,日本AV,免費成人影片,成人影片,SEX,免費A片,A片下載,免費A片下載,做愛,情色A片,色情影片,H漫,A漫,18成人

a片,色情影片,情色電影,a片,色情,情色網,情色,av,av女優,成人影城,成人,色情a片,日本av,免費成人影片,成人影片,情色a片,sex,免費a片,a片下載,免費a片下載,成人網站,做愛,自拍

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品
情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品.情趣,情趣,情趣,情趣
視訊聊天室

情色,AV女優,UT聊天室,聊天室,A片,視訊聊天室


UT聊天室,視訊聊天室,辣妹視訊,視訊辣妹,情色視訊,視訊,080視訊聊天室,視訊交友90739,美女視訊,視訊美女,免費視訊聊天室,免費視訊聊天,免費視訊,視訊聊天室,視訊聊天,視訊交友網,視訊交友,情人視訊網,成人視訊,哈啦聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,
聊天室,聊天,色情聊天室,色情,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080聊天室,080苗栗人聊天室,柔情聊天網,小高聊天室,上班族聊天室,080中部人聊天室,中部人聊天室,成人聊天室,成人