12‏/03‏/2007

لو لم أكن بلوجريا ً لوددت أن أكون


أنا مبسوووووووووووووووووووووووووووووط
أولا حكاية إن أنا مبسوط دي اللي يعرفني كويس هيعرف إنها نادرة الحدوث جدا
ثانيا نادر برضو إني أحس بانتمائي لشئ أو لمكان من أول مرة
أنا كنت عايز أكتب أول ما أروح عن اللقاء و سعادتي بيه رغم إني ماكنتش أعرف حد فيه اللهم إلا إبراهيم عادل ( بالمناسبة الراجل ده ليه شكر كبييييييييييير مني لانه اللي عرفني باللقاء ) و سلمى صلاح ( اللي جريت من أول اليوم )
يمكن اللي رجعني هو احساسي إن ماحدش هيقرا اللي أنا كاتبه بس انهارده حسبتها حساب تاني ( مانا كده كده باكتب و ماحدش بيقرالي عادي بقى )
المهم
أنا مبسووووووووووووووووووووووووووووووووط و بس

هناك 12 تعليقًا:

Abd El Rahman Magdy يقول...

ازاي ما حدش بيقرالك
وعلى العموم يا سيدي أنا قريتلك
وكمان اتشرفت بمعرفتك في اللقاء
ويا رب تفضل مبسوط على طول
أتمنى إني أشوفك في حفلة الصحبجية
سلااااااااااااااااااااام

micheal يقول...

تشرفنا بحضورك يا مجمد و باذن الله المره الجايه نقدر نتعرف أكتر و تنبسط أكتر و صدقني أنا حاسس أن بعد فترة قصيره لقاء المدونيين حيأخذ وضع و اهميه عاليه في المجتمع ككل
تحياتي لك

أسوور يقول...

بجد انت انسان حساس قوى وانا مبسوطة انى اتعرفت عليك جدا جدا

وكمان انت كلك حماس وانا محتاجة فعلا للناس اللى زيك معايا عشان الحلم يكبر

أنا كمان مبسوطة زيك بالظبط .. مبسوطة باللقاء ومبسوطة عشان اتعرفت على انسان جميل زيك

تحياتى

متغيرة شوية يقول...

ازيك يا محمد

والله انا فرحت انك جيت بس للأسف معرفتش أعد معاك بقى..تتعوض قريبا بما انك من الناس اللي منتشرة خارج نطاق التدوين

خليك خور انك بلوجر زي ما انت فخور انك شاعر جميل

mariam يقول...

اللقاء كان حلو فعلا
و ليك حق تكون مبسوط انك بلوجر
و ان شاء الله كل مره يكون احسن
تحياتى

محمد مصطفى يقول...

عبوووووووود
الشرف ليا إني اتعرفت عليك و انك بتقرالي
إن شاء الله أشوفك هناك

محمد مصطفى يقول...

micheal
و أنا كمان حاسس كده بجد
إن شاء الله نتقابل تاني قريب

محمد مصطفى يقول...

الله يخليكي يا ياسمين انتي اللي حد كويس جدا و حماسي جدا
بجد سعدت بمعرفتك
تحياتي

محمد مصطفى يقول...

سلمى المتغيرة شوية
ازييييييييييييييييييك
أنا برضو كنت عايز أقعد معاكي لكن يلا خيرها في غيرها
فعلا أنا بقيت فحور إني بلوجر جدا

محمد مصطفى يقول...

مانو
اللقاء كان جميل بوجودك
و إن شاء الله يكون أحسن و أحسن

وشوشني يقول...

يا محمد انت فعلا زي مابتفول انت اصلا بتكتب ومافيش حد بيقرا بس اعتقد ان اصحابك اكيد لازم يقرأوا اللي انت كاتبه عشان يدولك رايهم فيه وانت كنت مشرف اللقاء مع اني الحقيقه مش فاكراك خالص بس يارب اشوفك في اللقاء الجاي عشان افتكر لحسن وانا مروحه يوم اللقاء حاصلي فقدان للذاكره

محمد مصطفى يقول...

ان شاء الله يا وشوشني نتقابل تانياه